onsdag 29. juli 2009

Knips, knips, knips!


Jeg var på ferie nylig. Jeg knipset masse bilder. Faktisk så masse bilder at jeg ikke orker å gå gjennom de for å luke ut de mest interessante og gjøre noe vetig ut av de. Det var andre turister der også. De knipset også masse bilder. Det vrimlet av folk rundt meg som knipset masse bilder. Jeg tok en liten pause fra all knipsingen for å se på alle de andre folkene som drev og knipset. Det slo meg at det som jeg sto og knipset bilder av var ganske vakkert. Jeg tok meg litt tid til å bare se på det vakre taket med masse mosaikdekorasjoner, mens en gruppe spilte klassisk musikk i bakgrunnen... Etterhvert begynte jeg å føle meg litt teit der jeg sto og bare glante, mens jeg hadde fotoapperatet rundt halsen. Jeg knipset jo ingen bilder! Alle rundt meg gjorde jo det. De hadde ikke tid til å faktisk studere dekorasjonene, ettersom de var litt for opptatt med knipsingen. Men jeg kjente det var en befriende følelse å faktisk se på det som jeg hadde reist for å se på, og ikke bare knipse. Prøv det en gang du også. I hvertfall prøv å press inn et sekund eller to med betraktning, før du knipser videre. Happy knipsing!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar